תיקון שואב אבק איירובוט

אם אתם מחפשים שואב אבק שיחזיק לכם שנים, אז IROBOT היא האפשרות הטובה ביותר. ובעוד כי העולם מתחלק בין אוהדי הדייסון לבין אוהדי האיירובוט, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על תיקון שואב אבק איירובוט, המשיכו לקרוא.

לחברה שמייצרת את איירובוט יש מוניטין של ייצור מוצרים עמידים ואמינים מאוד בטווח הארוך. החברה מציעה אחריות של 3-5 שנים על המוצרים שלה, כמו גם אחריות של 8 שנים על חלק מהמנועים והשואבים. כמו כן, שואבים אלו ניתנים גם להרחבת אחריות, מה שמקל עליכם משמעותית כאשר תצטרכו תיקון שואב אבק איירובוט.

תקלות אופייניות למכשירי איירובוט

  1. בדיקת מצב הסוללה

רגע לפני שמזמינים תיקון שואב אבק איירובוט עד הבית, חשוב לבדוק כמה פרמטרים שונים. למשל, מצב הסוללה. באופן כללי, התקלה הנפוצה ביותר היא שלשואב האבק IROBOT יש סוללה שצריך להחליף בשלב מסוים. אם הסוללה כבר לא מחזיקה טעינה, היא תפסיק לעבוד ולא תוכל להשלים שום משימות ניקוי.

  • אי סדרים במנוע

התקלה הנפוצה ביותר של מכשירים אלו היא, שהם עשויים לפתע להפסיק לפעול. זה נובע מחסימות של פסולת, אי סדרים במנוע, חלקים שבורים עקב חבלה ועוד. אם אתם נתקלים בבעיה זו, נסו לנתק ולחבר אותו שוב. אם המכשיר עדיין לא עובד, ייתכן שיהיה עליכם להחליף את המנוע או כבל החשמל, מה שיצריך הזמנת תיקון שואב אבק איירובוט עד בית הלקוח.

  • רעשים בזמן פעולה

באופן כללי, IROBOT משמיע רעש כאשר הוא מופעל בגלל המברשת המסתובבת שנמצאת בתוך המכשיר. המברשת המסתובבת יוצרת סדרה של צלילים גבוהים שניתן לשמוע כשהוא פועל, אבל לעיתים הצלילים של המכשיר עשויים להיות רועשים במיוחד. אם שואב האבק מתחיל להשמיע את הרעשים החזקים במיוחד האלו, זה אומר שמשהו נתקע במברשת ויש להסיר אותו במיידי.

מה לעשות אם צריך תיקון איירובוט?

אם אתם צריכים תיקון איירובט עד בית הלקוח, זכרו כי תיקון איירובוט עד הבית הוא שירות שיעלה לכם קצת יותר משירות תיקונים רגיל, אבל זה שווה את הטרחה שתחסכו, את הזמן היקר והאנרגיה שלכם.

אם על שירות עד בית הלקוח צריך להוסיף כ-15% – 25% ₪ על מחיר התיקון, התוספת תחסוך לכם את הזמן ואת ההתרוצצויות בחוץ בין מעבדות תיקון IROBOT. וטיפ אחרון מאיתנו, תמיד כדאי לערוך השוואת מחירים בין טכנאים מומלצים לתיקון איירובוט.